czwartek, 25 czerwca 2009

Darmowy kurs WOS'u przez internet

Kilka tygodni temu podczas wypełniania wstępnych deklaracji maturalnych, zacząłem coraz bardziej zastanawiać się co chcę zdawać na maturze, oraz które przedmioty są dość prostę i które będą mi najbardziej potrzebne.

Stwierdziłem wówczas, iż Wiedza o Społeczeństwie jest przedmiotem, który mnie interesuje. Może nie tyle lekcje, na których mieliśmy jak na razie jakieś podstawy więzi międzyludzkich itp. sprawy, co aktualne wydarzenia społeczne i polityczne w Polsce i na Świecie. Dodając do tego brak trudności z przelewaniem myśli na papier doszedłem do wniosku, że nie jest to trudny przedmiot (tak mi się przynajmniej jak na razie wy daje). Warto było by go zdawać na maturze jako przedmiot dodatkowy podstawowy.

W następnej kolejności zacząłem szukać jakichś łatwo przyswajalnych maeriałów o tematyce z WOS'u. Ku mojemu zdziwieniu bardzo szybko trafiłem na fajną subskrypcję via Email. Już tłumaczę o co chodzi. Trafiłem na stronę, na której pojawiło mi się okienko zachęcające do zapisania się na darmowy kurs przygotowujący do matury z WOS'u, prowadzony w formie subskrypcji mail. Zdecydowałem się zapisać, podałem dane kontaktowe i tak oto od ładnych kilku tygodni dostaję wiadomości na skrzynkę mejlową z różnymi przydatnymi materiałami począwszy od podstawowych pojęć po analizy skąplikowanych światowych konfliktów.

Forma kursu jest naprawdę bardzo przystępna. Lekcje rozłożone są na coklikudniowe wiadomości przychodzące na skrzynkę co jest naprawdę wygodne. Minusem kursu jest dość intensywny spam przeplatany z mailami kursu, który to oferuje nam odpłatne CD z kursem WOS'u bądź proponuje nam jakieś inne odpłatne pomoce naukowe. Czasami jest to troche wnerwiające, ale da się przeboleć.

Mimo to polecam, bo w prosty nie wymagający wyrzeczeń sposób można się troche do matury podszkolić. Wszystkich zainteresowanych zapraszam pod ten adres: http://www.wos.org.pl/kursy.html gdzie można zapisać się na ten kurs.

2 komentarze:

  1. Kursy internetowe są bardzo fajne. Sama się o tym przekonałam i gorąco polecam ten kurs: http://www.kurs.wos.net.pl , bo w przeciwieństwie do opisanego powyżej kursu nie ma tutaj spamu i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo chciałabym gadać z kim na tematy dotyczące wosu przez skaypa mój numer gg35620686

    OdpowiedzUsuń