niedziela, 7 czerwca 2009

Hello World!

Witaj Świecie! Oto pierwszy publikowany oficjalnie wpis na "maturalnym" blogu, bo tak chyba mogę go nazwać. Nie jest to mój pierwszy blog, gdyż kiedyś podejmowałem "jakieś tam" próby zakładania internetowego pamiętnika jednak zakończyły się one bardzo szybko niepowodzeniem. Miejmy nadzieję, że nie stanie się tak tym razem :)

Ale do rzeczy, o czym będę pisał na tym blogu? Otóż w związku z moim niemiłosiernym lenistwem i przesiąkającą mnie do szpiku kości prokrastynacją* mam nadzieję, iż ten blog pomoże mi wytrwać w konsekwentnych i regularnych przygotowaniach do matury 2010! Tak jest, bardzo dobrze widzicie i wiem, że pewnie sobie myślicie co ze mnie za świr :) No bo co innego myśleć? Tutaj wakacje się zaraz zaczynają, oceny prawie wystawione, u studentów sesja do lipca i fajrant (ewentualne poprawki we wrześniu dopiero ;) A tu koleś wyskakuje z przygotowaniami do matury... Ale od razu dementuje przypuszczenia do jakich możecie dojść po przeczytaniu kilku pierwszych zdań tej notki. Nie jestem kujonem, może nawet wręcz przeciwnie (niestety). Przebimbałem sobie 3 lata technikum (w technikum nauka trwa 4 lata, a nie 3 jak w LO - tak tylko w gwoli ścisłości jakby ktoś nie wiedział) i teraz płace za to zatrważająco niskimi wynikami z próbnych matur.

Zmobilizowało mnie to więc do założenia tej strony. Mam nadzieję wytrwać w przygotowaniach i konsekwentnie zdawać z nich relacje na tym blogu. Oprócz tego znajdzie tutaj również wiele wpisów z materiałami do nauki, zestawami testowymi, kryteriami uczelni wyższych, oraz na temat ogólnych zasad naszej matury 2010 która będzie już nieco inna niż tegoroczna (ale o tym w którymś z kolejnych wpisów). Poruszany kilka linijek wyżej aspekt "czemu tak wcześnie?", już tłumaczę. Po pierwsze wcale nie jest tak wcześnie, a po drugie mam zamiar regularnie i powoli oddawać się temu fascynującemu zajęciu przyswajania wiedzy, aby wszystko mieć w miarę logicznie poukładane. Owszem wakacje są od wypoczynku, ale zamierzam już podczas nich podjąć jakieś kroki w kierunku pierwszych przygotowań.

Liczę, że znajdą się chętni do subskrybowania i odwiedzania bloga, oraz że informacje które się tutaj będą pojawiać posłużą w równej mierze mi jak i innym maturzystom. Od strony technicznej mogę jeszcze powiedzieć iż już niebawem możecie spodziewać się większej ilości bajerów w menu :)

Zapraszam do komentarzy i wypowiedzi, co myślicie o mojej inicjatywie?

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Z blogiem będzie Ci znacznie łatwiej zorganizować się do nauki do matury.

    OdpowiedzUsuń