środa, 30 czerwca 2010

Wyniki matury 2010!

Tak jest! Dzisiaj godzinę temu z hekiem, czyli około 12:30 usłyszałem magiczne "Gratuluję Panu zdania egzaminu dojrzałości!". Oddech ulgi mógł być jedyną moją odpowiedzią na to zdanie :) Takim oto sposobem dołączyłem do grona 81% tegorocznych absolwentów szkół ponad gimnazjalnych i jednocześnie do 70% absolwentów techników, którym udało się zdać w tym roku maturę :)

Wyniki? Jestem nimi w większości pozytywnie zaskoczony! Myślę że pomógł mi tu głównie zabobn z nieobcinaniem włosów po studniówce, aż do skończenia się matur :) Oczywiście w małym stopniu na pewno jakoś podziałały także powtórki i nauka.

No dobra nie będę się rozpisywał tylko publikuje moje wyniki. Może dla niektórych osób, dane przedmioty mogą się wydać zdane słabo (patrz mat roz. i fiz) ale dla mnie to naprawdę świetny wynik.

(pula przedmiotów podstawowych)
- j. polski: 74%
- j. angielski: 88%
- matematyka podstawowa: 94%

(przedmioty dodatkowe)
- matematyka rozszerzona: 30%
- fizyka podstawowa: 37%
- wos podstawowy: 72%


7 komentarzy:

  1. No to gratuluję! Tak to się kończy nasza długa droga, którą przebyliśmy. Z pewnością fakt, że udało nam się dotrwać do końca zasługuje na uznanie :)

    No i powodzenia w dalszym życiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)wyniki w przeważającej części powyżej średniej krajowej. I to wszystko równolegle do prowadzenia fajnego bloga.
    Mama 2 Maturzystów:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarze :) Jedna przygoda się kończy inna zaczyna, powodzenia w przyszłych życiowych wyzwaniach i do zobaczenia na studiach, oby tych wymarzonych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, i wiesz, co jeszcze mi się spodobało? Że potrafisz przyznać: "może dla innych to słabo, ale dla mnie...". Nawet sobie nie wyobrażasz, jakie to cenne cechy - wiara we własne siły, nieusprawiedliwianie się bez sensu, umiejętność cieszenia się z sukcesów. To może truizmy, ale naprawdę mnie tym ująłeś. A wiem, o czym piszę:)
    Mama 2 Maturzystów))

    OdpowiedzUsuń
  5. No a matura 2011 przed kolejnym pokoleniem, zapraszam na blog maturalny:

    http://maturazwos.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. matura jak matura kazdy ma problemu zapraszamy po prezentacje maturalne http://prezentacjematuralne2014.bloglock.net/

    OdpowiedzUsuń