czwartek, 12 listopada 2009

Korespondencyjny kurs WOSu

Wspominałem już kiedyś o kursie z WOSu, zorganizowanego w postaci subskrypcji email. Polegał on na tym, że co kilka dni dostajemy świeżutkie lekcje na temat Wiedzy o Społeczeństwie.

Jednakże, ostatnio zauważyłem komentarz pod tamtym wpisem, w którym anonimowa czytelniczka poleca inny podobny kurs. W związku z jej argumentacją, postanowiłem przetestować podaną przez nią subskrypcję. Po kilku pierwszych lekcjach które otrzymałem, muszę stwierdzić, że rzeczywiście kurs jest lepszy od wcześniej przeze mnie polecanego.

Dlaczego? Przede wszystkim w kursie podanym przez anonimową czytelniczkę, nie ma spamu, co w tutaj opisanej subskrypcji, jest często spotykane. Poprzeplatane zdania w których autor kursu namawia do zapisania się na kursy z innych przedmiotów, bądź zakupienia jakichś płyt CD z dodatkowymi materiałami szkoleniowymi naprawdę utrudniają edukacje. Momentami, aż źle przeglądało się materiał, w który co chwile powplątywane były reklamy.

W kursie który dzisiaj chce wam polecić nie ma takiego procederu. Lekcje są klarowne i na temat, napisane bardzo fajnym i łatwo przyswajalnym językiem. No i co najważniejsze nie spotkałem się jeszcze w żadnym z maili, z jakąkolwiek nachalną formą reklamy. Z góry uprzedzam, że nie jest to w żadnym wypadku jakiś artykuł promocyjny ;) po prostu chciałem wam pokazać lepszą alternatywę (od tej którą opisywałem zaledwie kilka miesięcy temu) do nauki wosu poprzez subskrypcję.

Wszystkich zainteresowanych którzy chcieliby się zapisać na taki korespondencyjny kurs WOSu zapraszam tutaj => http://www.kurs.wos.net.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz